רוקחות והבטחת איכות

סלא הינה בית מסחר מוביל למתן שירותים לוגיסטיים בשוק הפרמצבטי. סלא המובילה בישראל בתחום הבטחת האיכות של תהליכי שרשרת האספקה ופועלת על פי דרישות ה-GDP והתקנים המחמירים של חברות התרופות הגלובליות שתכשיריהן מופצים באמצעותנו.
מאחורינו מעל 100 שנות ניסיון ושיתוף פעולה עם כ-35 חברות תרופות, דרמוקוסמטיקה וציוד רפואי, ולכן אנו מבינים את החשיבות של שמירה על רמת הבטחת איכות גבוהה בכל שלבי שרשרת האספקה.
מחלקת הבטחת האיכות שלנו מורכבת מרוקחים מוסמכים המבקרים ומנטרים את כל שלבי שרשרת האספקה, כך שכל התהליך מפוקח תחת עיניהם המקצועיות וכן על ידי מערכות טכנולוגיות מתקדמות המגבות את הרוקחים בעבודתם.
 
 
מערכת ניהול האיכות כוללת:
 
  • מערך נהלים (SOP's) התואם את דרישות ה-GMP/GDP ועומד בסטנדרטים הנדרשים על ידי החברות הפרמצבטיות הגלובליות
  • אישורי GMP, MIA ו-GDP.
  • אישורים לטיפול במוצרי קנאביס רפואי.
  • רישיון לאחסון והפצה של תרופות (מוצרים מוגמרים וחומרי גלם), קוסמטיקה, מזון ותוספי מזון, ציוד רפואי, מוצרי מחקר (IMP).
  • רישיון לייבוא וטיפול במוצרים רדיואקטיביים.
  • בית מרקחת מורשה המתמחה באספקה ישירה לחולים כולל אספקת קנביס רפואי לבית המטופל.
  • מתקן שנבנה תוך עמידה בתקני FDA ו-EMA.
  • מערכת ממחושבת תואמת CFR 21 חלק 11.
  • שטחי אחסון בטמפרטורה מבוקרת 15-25°C, 2-8°C,, °C (20- < ), (-15)-(-20)°C .
  • כלי רכב בעלי בקרת טמפרטורה מלאה: 15-25°C, 2-8°C.
  • מארזים ולידיים להפצת תכשירים בתנאי ההפצה הנדרשים 15-25°C, 2-8°C,, °C (20- < ).
  •  (-15)-(-20)°C.
  • מערך מבדקי פנים על יד עורכי מבדקים מוסמכים.
  • עמידה בלמעלה מ-30 ביקורות שנתיות וביקורת הבטחת איכות חיצוניות של חברות פרמצבטיות גלובליות ומקומיות והרשויות הרגולטוריות.
  • מערך הדרכות מבוקר.
  • ניהול בקרות שינויי.
  • מערך ניהול סיכונים שוטף לתהליכים .

 

בקרה על כל שלבי האחסון והפצה, עד להגעת ההזמנה ללקוח:

 

  • מערך ניטור ורישום רציף 24 שעות ביממה של טמפרטורה ולחות אזורי האחסון.
  • מערך ניטור ורישום טמפרטורה רציף במהלך ההפצה, כולל התרעות חריגות למוקד ההפצה בזמן אמת.
  • תהליכי הסמכה (ולידציה) למתקני האחסון והציוד ומערכות המידע.
  • כיולים תקופתיים על פי תקני אתרי ייצור פרמצבטיים.
  • בדיקת התאמת משלוחי תכשירים מיובאים לתנאי הרישום בישראל והגשה לשחרור QP על פי דרישות משרד הבריאות.
  • ניהול הטיפול בתכשירים המיובאים על פי תקנה 29 א'3 לתקנות תכשירים רפואיים.
  • ניהול מערך ממוחשב לטיפול בתלונות איכות ותלונות רפואיות.